Wizytówka dla klienta

Działania reklamowe są ważne dla rozwoju każdego firmy. Odpowiednie przeprowadzenie kampanii reklamowej i informacyjnej jest szczególnie istotne dla firm, jakie dopiero co wkraczają na rynek. Wówczas naszym kluczowym zadaniem powinno być pokazaniem potencjalnym klientom, że istniejemy i proponujemy im określone świadczenia. Do tego typu działań najlepsze okazują się wizytówki, jakie możemy wręczyć zainteresowanemu klientowi. Co więcej, nasze wizytówki możemy rozłożyć również w zaprzyjaźnionej firmie o zbliżonym profilu branżowym. Jednak przed przystąpieniem do przygotowania projektu wizytówki, warto zrobić rozeznanie i dowiedzieć się ile wizytówek będzie nam potrzebnych. Należy pamiętać, że druk wizytówek jest opłacalny tylko wówczas, gdy dokonujemy go w gigantycznym nakładzie.
Dlatego warto zaczynać od górnego pułapu i zlecić wydrukowanie na przykład 10 tysięcy sztuk. Jeśli obawiamy się tego, że wizytówki prędko mogą ulec zniszczeniu, to zdecydujmy się na dodatkową usługę – lakierowanie. Polega to na tym, że na gotowy wydruk nakłada się lakier UV, którego zadaniem jest przede wszystkim zabezpieczenie przez wilgocią. Tak zaimpregnowane wizytówki mogą być wykorzystywane przez kilka lat i nadal będą wyglądały jak nowe. Co więcej, wspomniany lakier powoduje, że papier błyszczy się, co w przypadku interesującego projektu graficznego może jeszcze bardziej zwiększyć jego atrakcyjność. O lakierowaniu powinno się mówić jeszcze przed rozpoczęciem akcji drukowania naszych firmowych wizytówek.